Prihlásenie
Základné informácie
História a súčasnosť TV Markíza
Nezameniteľné logo televízie
Markíza
vstúpilo do slovenských obývačiek po prvý raz
v sobotu, 31. augusta 1996, o 19.00
. Cestu plnú fantastických úspechov odštartoval strihový program s názvom
„A sme tu!“
, ktorým sprevádzali
Zdena Studenková
a
Maroš Kramár
. Spusteniu vysielania predchádzala intenzívna reklamná kampaň, ktorá ohlasovala
„Začiatok zábavy na Slovensku!“
s ústredným heslom
„Konečne niečo iné!“
Už krátko po svojom vstupe na slovenský mediálny trh sa Markíza stala najsledovanejšou televíznou stanicou a túto pozíciu si udržiava dodnes. Vo svojom portfóliu má najsilnejšie spravodajstvo (
Televízne noviny
,
Športové noviny
,
Počasie
), pôvodné seriály (
Horná Dolná
,
Búrlivé víno
),zábavné tituly (
Kredenc
,
Dobre vedieť!
), či lokálne adaptácie celosvetovo úspešných formátov (
Tvoja tvár znie povedome
,
SuperStar
,
Farma
).
Pestrú programovú ponuku dopĺňajú špičkové filmy a seriály z produkcie najväčších medzinárodných štúdií ako
Warner Bros.
,
NBC Universal
,
CBS Studios
, či
Paramount Pictures
.
Signál televízie Markíza je šírený prostredníctvom digitálneho terestriálneho vysielania, satelitu, káblovej televízie a IPTV platforiem, pričom pokrýva viac než 99 % domácností.
Od TV Markíza k skupine Markíza
V rámci multikanálovej stratégie materskej mediálnej spoločnosti
Central European Media Enterprises (CME)
postupne k Markíze pribudli menšie komplementárne stanice
Doma
(od 31. augusta 2009) a
Dajto
(od 20. augusta 2012). Skupina Markíza má silnú pozíciu aj na slovenskom internete prostredníctvom kľúčových on-line projektov: televízneho portálu
Markiza.sk
, spravodajského portálu
TVNoviny.sk
a video on-demand platformy
VOYO.sk
, ktorú prevádzkuje od augusta 2011.
Markíza dnes nie je len príbehom jednej televízie. Je to silná značka so sub-brandmi, s tradíciou, vernou diváckou základňou, najsledovanejším a najobjektívnejším spravodajstvom, najúspešnejšou pôvodnou tvorbou, spolupracuje so špičkovými tvorcami a prostredníctvom Nadácie Markíza sa dlhoročne venuje charitatívnej činnosti.
Keď prišla Markíza v roku 1996 na trh, rýchlo si získala priazeň klientov a výborné postavenie na reklamnom trhu. Sme radi, že v skvelej spolupráci pokračujeme doteraz a aj po 20 rokoch je skupina Markíza najlepšou voľbou pre zadávateľov reklamy. A takisto pre divákov, ktorí z nej robia najsilnejší mediálny dom na Slovensku.
Naša filozofia
Robíme všetko pre to, aby sme poskytovali najkvalitnejšie programové prostredie, prispôsobené životnému štýlu a dennému cyklu rôznych skupín divákov. Máme niečo pre každého – na svoje si prídu rodinné typy, ale aj mladí a spoločenskí diváci, všetci zúčastnení s vyvinutým zmyslom pre empatiu, bažiaci po informáciách, milovníci televíznej klasiky i pasívni športovci. Ponúkame kvalitu a pozitívne emócie, nepodliezame latku vkusu, nemáme za cieľ šokovať, urážať a ponižovať.
Trhovým lídrom sme aj z pohľadu technologických inovácií. Práve preto bola Markíza absolútne prvou na trhu spomedzi slovenských televízií, ktorá odvysielala akvizičný titul v natívnej HD kvalite.
Naša televízna rodina
Markíza
* dlhodobý líder na slovenskom televíznom trhu
* najvyššia sledovanosť a podiel na trhu
* najdlhšia skúsenosť na slovenskom televíznom trhu – začala vysielať od roku 1996,
* rodinná televízia, zameraná na aktívneho diváka vo veku 12-54 rokov
Doma
* je domovom vynikajúcich hercov, kvalitných režisérov a strhujúcich filmových príbehov
* vnímanie televízie Doma ako tematicky žensky orientovaného televízneho kanála sa zmenilo a postupne sa Doma vyprofilovala na úroveň nášho „druhého hlavného TV kanála“, čo má za následok zvýšenie jej podielu, či už v rámci skupiny Markíza, ale aj v rámci celého slovenského televízneho trhu
* nárast podielu televízie Doma tak dáva možnosť ponúknuť inzerentom naplno využiť svoje kapacity a rozšíriť dosah svojich kampaní na ďalšie cieľové skupiny
Dajto
* stanica posilnila svoju pozíciu na televíznom trhu vďaka špičkovým filmom, premiérovým víkendovým seriálom a vybraným športovým podujatiam
* svojím rôznorodým zameraním sa jej darí oslovovať širokú skupinu televíznych divákov
Markíza International
* medzinárodná verzia najsledovanejšej slovenskej stanice - TV Markíza
* vstúpila na český televízny trh od pondelka 1. februára 2016
* ponúka obdobnú programovú štruktúru ako TV Markíza v Slovenskej republike, využívajúc všetky obľúbené programy z portfólia vlastnej tvorby, pri ktorých skupina Markíza disponuje právami na ich šírenie v zahraničí
* nahrádza súčasné voľne šírené stanice skupiny Markíza v Českej republike