Prihlásenie
Špeciálna reklama
- Markíza Slovakia Cenník reklamy 2020 Špeciálna reklama (.pdf)
- Markíza Slovakia Rate Card 2020 Special Advertising (.pdf)
Špeciálna reklama predstavuje ďalšie široké možnosti reklamnej komunikácie klientov. Je vhodná ako doplnok klasickej spotovej reklamnej kampane klienta, ale aj ako samostatná hlavná komunikácia.
K základným produktom špeciálnej reklamy patrí:
- Sponzoring
• Cielená komerčná komunikácia, ktorá za odplatu spojuje značku či produkt sponzora s treťou stranou, v tomto prípade s konkrétnym TV programom.
• Má za cieľ propagovať meno (logo, produkt) sponzora, vytvorenie jeho dobrého mena, povesti, povedomia u diváka či prezentovať jeho existenciu.
• Sponzoring spojuje značku s hodnotami sponzorovaného subjektu.
- Product placement
• Ide o umiestňovanie výrobkov, názvov, log a pod. existujúcich značiek do vybraných programov či relácii TV.
• Je to nenásilná forma propagácie značky s vysokým stupňom vnímania, ktorá pomáha zvyšovaniu znalosti značky, viditeľnosti produktu, či nárastu imidžu spoločnosti.
Rozlišujeme:
• Aktívny product placement – zapojenie produktu alebo služby priamo do scenára zvoleného programu či relácie aktívnym spôsobom, kedy vybraná postava pracuje s produktom a v scenári je rozvinutý príbeh týkajúci sa daného produktu.
• Pasívny product placement – viditeľné umiestnenie produktu do programu či relácie bez akýchkoľvek zásahov do deja.


• Virtuálny product placement – jedinečná forma pasívneho product placementu, ktorá umožňuje zakomponovanie produktu do záberov, ktoré sú už natočené a pripravené na vysielanie.
Doplnkové produkty špeciálnej reklamy:
- Telenákup
• Telenákup je špeciálna forma predaja produktov v televíznom vysielaní.
• Poskytuje priamu ponuku vysielanú divákovi, s cieľom poskytnutia tovaru, služby, nehnuteľností, práv a záväzkov.
- Injektáž
• Injektáž je umiestnenie loga sponzora priamo vo vysielaní konkrétneho programu.
• Logo je umiestnené počas programu v dohodnutom počte a dohodnutej dĺžke.
- Virtuálny banner
• Rozšírená forma grafickej injektáže, ktorá sa často využíva pri športových prenosoch.


- Split screen
• Predelenie obrazovky, pri ktorom Sponzor (sponzorský odkaz), je vysielaný zároveň s vysielaným programom.
Projekty pripravené na mieru klienta
- Ponúkame široké kreatívne možnosti na realizáciu unikátnych projektov šitých na mieru klienta.
Teleráno a možnosti prezentácie klienta
• PR rozhovor
• PR reportáž
• Špeciálne a dlhodobé projekty
• Product placement vo vysielaní
• Súťaže na mieru klienta
• Venovanie ceny v rámci celorannej súťaže