Televízia v čase COVID-19
Vážení čitatelia,
v čase krízy sa potvrdzuje, že televízia a online sú najefektívnejšími mediatypmi z hľadiska zásahu spotrebiteľa. Skupina Markíza, líder na slovenskom televíznom trhu, podrobne pokrýva dianie ohľadom koronavírusu na obrazovkách, ako aj v online prostredí. Naše spravodajské tímy vám každý deň prinášajú najdôležitejšie a najčerstvejšie informácie.
Taktiež sme do programovej štruktúry zaradili spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia, ktorého najsledovanejšiu časť si pozrelo viac než 750-tisíc divákov. Sledovanosť našich televízií, ako aj návštevnosť online portálov, výrazne vzrástla a kampane klientov vykazujú vynikajúci zásah.
Veríme, že spoločne túto výnimočnú situáciu zvládneme.
Váš tím skupiny Markíza
Pandémia Koronavírusu - čísla a zhodnotenie
SKUPINA MARKÍZA - televízia a online v čase krízy